FFM

FFM

Beismerés, főleg magamnak!

2020. szeptember 01. - FöldFelettiMozgalom

Szinte mindenki nagy mellénnyel beszél olyan dolgokról, amiket még nem tapasztalt, de hogy majd ő megreformálja, és ő nem esik bele ezekbe a hibákba. Na én is így voltam a gyerekneveléssel kapcsolatban.

Sziasztok, Gergő vagyok, ez pedig a FöldFelettiMozgalom!

Már most bocsánatot kérek minden olyan barátomtól, akit arcon nevettem, vagy a háta mögött kiröhögtem, hogy a gyerek miatt nem mozdult sehova, és a gyerek miatt tett vett dolgokat.

Példák következnek:

  1. Hülye vagy? Lecseréled a kocsidat? Hát emlékszem még arra, amikor egy kis Trabival ment nyaralni az öt fős család a Balatonra, ti meg csak hárman vagytok, a gyerekkel, és egy hatalmas kombi kell?

Sajnos tényleg nem elég a kisebb autó, küzdök, logisztikázunk, hogy ne keljen cserélni, de Tökinek olyan „Lamboja” van, ami a csomagtartónak a 80%-át elfoglalja…Bakker! És akkor a mi cuccaink sehol sincsenek.

  1. Légkondis kocsi kell??!! Bakker, tesó, elég a parasztklíma! Kibírtuk mi is gyerekként, pláne ha busszal utaztunk, nem volt semmi bajunk. Nemhogymégklíma!!!

Basszus, tényleg jól jön az a hülye technika. Amikor a gyerek ott izzad abba a műanyagülésben, amiben alapból kényelmetlen lehet ülni, szerintem, ahogy láttam. Akkor inkább baszatom a klímát 22-23 fokon, hogy normálisabb hőérzete legyen neki. Nem magam miatt, miatta!

  1. Hadd sírjon, nincs semmi baja, ez csak hiszti. Minek ölbe venni folyamatosan? Hagyjuk már, majd az én gyerekem nem lesz állandóan.

Na, itt véreztem el először. Még az elején, pár napos, hetes lehetett Töki, gondoltam tényleg nem kell olyan sűrűn felvenni, max büfihez. De tévedtem, mert én is szeretem felvenni, meg tényleg nem akarom hagyni, hogy sírjonJ Gyenge vagyok!!!!!

  1. Miért alszik veletek a gyerek? Hát van saját ágya. Aludjon ott.

Na igen, kényelmi faktor, de nagyon. Az elején Éfike is Tökivel aludt, külön szobába, én a hálóba, ők a gyerekszobába. De aztán én kezdtem átjárni hozzájuk, és ott aludtam velük, végül ők költöztek be a hálószobába, így csak akkor kell felébrednie Éfinek, hogyha etetni kell, ami már szerencse, hogy esténként egyszer max kétszer fordul elő.

 Ezt is felvettem már mozgóképre, de még nem jutottam el oda, hogy megvágjam, de meg lesz hamarosan:)

A bejegyzés trackback címe:

https://foldfelettimozgalom.blog.hu/api/trackback/id/tr7916185488

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása