FFM

FFM

Még tizenegy láb rohangál

2020. augusztus 27. - FöldFelettiMozgalom

Sok videó készült már a felelős állattartásról, hogyan gondoskodjunk kedvenceinkről, és a többi és a többi. Most én nem erről szeretnék nektek beszélni, hanem csak bemutatom nektek a rajtam kívül a lakásban élő szőrös lényt.

Sziasztok, Gergő vagyok, ez pedig a FöldFelettiMozgalom!

Időrendi sorrendben haladva, mikor érkezett hozzánk, mi alapján kapta a nevét, és milyen jellem.

Alice Cooper 2016ban találta Éfike a munkahelyén. És oké, hogy egy férfi híresség nevét kapta, de nőstény. Ő a lakás Dámája, Úrnője, a Sátán macskája, a Sárgaszemű szörnyeteg. Amikor én jöttem haza melóból, és Éfike szólt, hogy figyelj, ne lepődj meg, lesz otthon egy macska, akit mentettem, majd keresünk neki gazdát. Gondoltam, ahha, keresünk neki. Persze. De ha már pár napig is ott van, adjunk neki nevet. Munkából jöttem, és gondolkodtam, hogy milyen vagány lenne ha fekete fehér macskát találnék otthon, és akkor nevezzük el egy kemény metálosról. Gondolkodtam, hogy ki volt az első, aki festette magát, és nekem Alice Cooper ugrott be. Bejött a jóslat, csak a nemét nem találtam el, de az Alice passzolt ígyis hozzá. A hiszti királynő a legkíváncsibb macska akivel találkoztam. Mindenhol ott akar lenni, és minden érdekli. De mostanság mindenhol ott akar lenni, ahol mi vagyunkJ

Janis Joplin 2017ben került hozzánk, ő már tudatos volt. Éfike nagyon sírt, hogy szegény kicsi Alice mennyire magányos, nem tesz jót neki, hogy egyedül van, így elkezdett nézelődni, valamilyen szinten  direktbe fekete fehér cicákat. És az állatmentős kapcsolatoknak hála, szóltak is neki, hogy lenne egy ilyesmi cicuska, másnap mentünk érte. Janis neve egyszerű volt, követni akartuk a zenészek neveit adjuk az állatainknak sorát, és az első női énekesnő aki eszembe jutott. A másik becézése pedig Kicsike, de már nem ő a legfiatalabb, de rajta maradt. Ő a legszerencsétlenebb, és a legfélősebb. Mindentől, szó szerint mindentől megijed. De a legtöbb esetben szerencsére már nem elrohan, hanem csak ugrik egy nagyot, és halad tovább arra, amerre indult. De még mindig laposkúszásos mozgásban közlekedik ha teheti. Ő sokkal bújosabb, mint Alice, és dorombollósabb is.

Nubuk, alias Deák Bill Kutya! „Jajj, szegény kutya! Nem fáj neki?” Ja, igen, Nubuk három lábbal él. És az esetek 90%-ban az első reakció az emberekből a fent említett kérdés. Nem fáj neki, mert már nincs ott. Mi történt vele a másik kérdés, amire az elején még mondogattam, hogy autóbaleset lehetett, nem tudjuk, mert így fogadtuk örökbe, de azóta mondtam már olyat is, hogy éhesek voltunk, megettük, a csontját megkapta, de Éfike rám szólt, hogy ne legyek bunkó. Amúgy a Kutyámbutyám története annyi, hogy mióta együtt élek az én Jobbikfelemmel, szinte minden hónapban többször hallgattam meg azt, hogy szegény kutyusok a menhelyen. És küldött is képeket. Amikor NubiUbiBubiról küldte, mondtam neki, ha ő nem jön, akkor senki, és többet ne is küldjön. Nuborka pedig a három lábával úgy szalad, olyan boldog, és olyan éhes, és játékos, hogy csak na. És sajnos egy simiért eladja magát, idegeneknek. Erről még nem tudtam leszoktatni. A cicakaka evésről se.

 

Viszlát!

 

És persze a videó elérhetőség: https://www.youtube.com/watch?v=J3aEtDZrrJ4&t=18s

A bejegyzés trackback címe:

https://foldfelettimozgalom.blog.hu/api/trackback/id/tr5616178550

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása